dilluns, 30 de setembre del 2013

BONA NOVA



M'abelleix  compartir amb vosaltres, estimats lectors, els canvis introduïts en la meua carrera literària i que auguren aires de renovació, nous camins per descobrir i moltes oportunitats d’aprendre i seguir millorant com escriptora i també com a persona.
Joan Carles Girbés, agent literari de l’Agencia Gesta serà el meu agent a partir d’ara. M’il·lusiona poder rebre recolzament i orientació per a la meua obra. Però, el que més m’agrada és pensar que les editorials ja no em donaran a mi directament les carabasses, ell les empomarà primer.

Us  aniré compartint els èxits que arribaran en aquesta nova etapa creativa acompanyada d’aquest gran professional del món de la literatura.


2 comentaris:

  1. Les editorials també t'hem fet amoretes, només cal veure la quantitat de llibres publicats que tens. De totes formes, ens alegrem de que tingues bones noves: Enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho sé i estic molt agraïda però ara les coses han canviat i una ajudeta em vindrà molt bé.
      Gràcies!

      Elimina