dijous, 21 de febrer del 2013

MALEIT BULLYING


Ser o no ser…” deia Willian Sakespeare.

                Aquesta famosa frase que ens acompanya des de que tinc record, m’ha vingut al cap aquest matí. Just quan feia una reflexió sobre la individualitat, la nostra manera de ser i com no, sobre el maleit bullying.
                Desafortunat, horrible, dolorós i terrible assetjament escolar que sembla no tindre fi i del que vaig tindre notícia ahir una altra vegada.  La mare de l’adolescent, que ja no és alumne meu, em va contar coses que em trencaren el cor. Em va demanar si li podia portar un exemplar del meu llibre “SOS! BULLYING” per al fill. El primer que he fet aquest matí ha estat posar-me’l dins de la bossa del cole. Aleshores he pensat que seria interessant fer-li una dedicatòria perquè Paco és un gran admirador dels meus llibres.
                Després de fer la dedicatòria, he pensat compartir-la amb tots els seguidors del bloc. Tal vegada ajude a algú més.
                “Ser o no ser...eixa és la qüestió” deia sakespeare.
Jo et dic Paco, que sempre “ser tal i com eres”. Per sobre de les dificultats, del desamor, de la solitud, de la desesperança i , malgrat el sofriment. Ser tu i aprendre a estimar-te i reconèixer tots els valors que tens, que en són molts. Veuràs com mitjançant  la confiança en la teua persona poc a poc el dolor s’esfuma.

Amb afecte, Quina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada